26 juni 2008

Sveket

Mats Johansson gör reklam för Djungelolja i senaste nummret av Paddling.


Vår vän, kollega, assistent, tränare, filmare, kock, chaufför och andlige ledare, Mats Johansson har åkt hem. Besvikelsen är total. Denna före detta yrkesmilitär klarade inte av det mysiga livet det innebär att åka hundratals mil i bil och bo i tält. Hans kropp fick helt enkelt nog och skaffade sig en sjukdom.

Mats har med hjälp av SJ tagit sig ända hem till torra Örebro där han nu åter kan njuta av lukterna på gymmet där han gör bicepscurl och tänker på hur han ska nöta i Hällhole.

Hoppas du har det bra Mats, vi saknar dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara meddela att det onda i halsen numer är borta och jag skall ned till affären och köpa någon typ av enkelt foder som jag kan värma i min nyinköpta micro. Sedan blir det en sväng till gymmet för att träna lite bicepscurls och inte nog med det, i helgen blir det en sväng till Fänforsen.

Jag har lyckats vända något negativt till något positivt. Min resa hem har gett mig en ny micro, flera bicepscurls och paddling.

Snygg bild ni har hittat!! Är det Tom Selleck??

Anonym sa...

Saknar er med!!

 
kayak session