13 augusti 2008

Kvällsträning i Prag

Med ett startfält på nästan 200 personer är det minst sagt svårt att få vettig träning. Schemalagda träningar finns, men det är så många nationer att vi har två timmar på tre dagar. Och då tillsammans med USA, så det är väl ungefär 3-5 åk per person på den timmen.

Helt enkelt dags att ta saken i egna händer. Banan har ingen belysning, men vi rullade fram Mikaels fina bil och riktade om extraljusen så vi kunde lysa upp valsen. Världen bästa träningspass! Vi var fyra personer i vattnet (Maria har ont i ryggen och Daniel ligger i feber.) och kunde äntligen köra oss rejält trötta och nöjda. Vi hoppas ingen kommer stjäla vår fantastiska idé tills i kväll, så ska vi försöka få till ett lika effektivt pass då.

Nu är Daniel äntligen på benen, Maria letar efter en billig frisör, Anton är på Zoo med Britterna, Micke åker longboard, Mats paddlar och jag själv (Erik) bloggar.

Film: Kvällsträning

3 kommentarer:

Robin Hammaräng sa...

lite kul att det är anton som åker på zoo. Man kan ju nästan tro att han inte sett några djur senaste 14 månaderna!

Simon Ingelsten sa...

Team sweden är innovativa som vanligt! Nu ska jag paddla!

Anonym sa...

Härligt grabbar! Nu har jag lyckats ta mig in på sidan också och fått mig lite underhållning. Ryggsäcken är packad så om några dagar får ni kvinnligt besök... Är det ok om jag tar med sex and the city serien? Sen undrar jag också lite om vädret? Kommer det regna hela tiden är det ju lika bra att jag tar med två maskaror..? Vore jättebra om ni alla tänkte till lite för att hjälpa mig, försök hitta era kvinnliga inre... Till vi ses; ha det gött! /Malin "Brunett-Britta" Lindvall

 
kayak session